Փիլիսոփայություն

Կորպորատիվ փիլիսոփայություն

Կառավարման փիլիսոփայություն
Հիմնական արժեքներ
Տեսլական

Կառավարման փիլիսոփայություն

Հնարավորությունների իրացում
Անսահման պատասխանատվության զգացում
Հարգանք մարդկության հանդեպ

Իրականացրեք մարդկության երազանքը` ստեղծելով նոր ապագա հնարամիտ մտածողությամբ և մշտապես նոր սահմաններ հաղթահարելով:

Հիմնական արժեքներ

Hyundai Motor ընկերությունը գիտակցում է մեքենաների կարևորությունն ու ազդեցությունը հասարակության և մարդկության վրա: Այն ձգտում է այնպիսի դեր ունենալ, որը դուրս է գալիս պարզապես մեքենա արտադրող լինելու սահմաններից՝ հաճախորդների կյանքի մշտական ուղեկիցը դառնալու համար: Դա կստեղծի կապեր հաճախորդների հետ` իրականացնելով «Մշտական գործընկեր ավտոմեքենա և ոչ միայն» մեր տեսլականը և մասնակցել «Միասին՝ հանուն ավելի լավ ապագայի» Hyundai Motor Group-ի բաղադրիչ կազմող աշխատանքին:

Հաճախորդ

Մենք խթանում ենք հաճախորդակենտրոն կորպորատիվ մշակույթը` ապահովելով որակյալ և անթերի ծառայություններ, մեր հաճախորդներին գոհացնելու համար:

Մարտահրավեր

Մենք հրաժարվում ենք կանգ առնել արդեն իսկ ձեռք բերվածով, օգտագործում ենք ցանկացած հնարավորություն ավելի լուրջ փորձության համար և վստահ ենք մեր նպատակներին հասնելուն՝ անկոտրուն կամքով և հնարամտությամբ:

Համագործակցություն

Մենք սիներգիա ենք ստեղծում «միասնության» զգացողության միջոցով, որը խթանվում է ընկերության և մեր բիզնես գործընկերների հետ փոխադարձ կապի և համագործակցության արդյունքում:

Մարդիկ

Մենք հավատում ենք, որ մեր կազմակերպության ապագան գտնվում է առանձին անդամների սրտերում ու կարողություններում և կօգնի նրանց զարգացնել իրենց ներուժը՝ ստեղծելով տաղանդը հարգող կորպորատիվ մշակույթ:

Գլոբալություն

Մենք հարգում ենք մշակույթների և սովորույթների բազմազանությունը, ձգտում ենք աշխարհում լինել լավագույնը նրանում, ինչ մենք անում ենք և ձգտում ենք դառնալ հարգված գլոբալ կորպորատիվ քաղաքացիներ:

Տեսլական 2020

Կյանքի գործընկերը մեքենաներում և ոչ միայն

Hyundai Motor Group-ը ձևակերպել է նոր տեսլական. «Միասին՝ ավելի լավ ապագայի համար», կատարել իր դերը և պատասխանատվությունը որպես հուսալի միջազգային ընկերություն: Hyundai Motor ընկերությունը սահմանել է իր տեսլականը՝ դառնալով «Ողջ կյանքի գործընկեր մեքենաներում և ոչ միայն»: Մոտ լինել իր հաճախորդներին և դառնալ նրանց սիրելի ապրանքանիշը: Մեքենան այլևս պարզապես տրանսպորտային միջոց չէ, որը մարդկանց կապում է մարդկանց հետ, այն դարձել է ապրելու տարածք, որը կենտրոնական դեր է խաղում մարդկանց կյանքում: Այսպիսով, Hyundai Motor ընկերություն նպատակ ունի դառնալ մշտական ​​գործընկեր հաճախորդների առօրյա կյանքում: Ներկայումս նա զարգացնում է ապագայի էկոլոգիապես մաքուր և մարդակենտրոն տեխնոլոգիաներ և օպտիմիզացված գլոբալ կառավարման համակարգերի` հաճախորդներին լավագույն ծառայությունն ապահովելու համար:

Նոր հայացք դեպի ավտոմեքենաները
Նորարարական շարժունակության լուծումներ
Ամենակարևոր պատճառը Hyundai Motor ընկերության գոյության համար և հիմքը նրա շարունակության: